Gør jeres drømme til virkelighed – hold firmafest på slottet

Leder I efter et eventyrligt slot med voldgrav og 450 års historie? Hold firmafest på Rosenholm Slot kun 25 min. fra Aarhus og få en uforglemmelig oplevelse. Rosenholm Slot tilbyder de perfekte rammer til jeres næste generalforsamling, seminar, firmafest, jubilæum eller måske julefrokost?

Slottet har mange smukke sale til ethvert selskab både store som små. I den imponerende riddersal er der plads til større middage med op til 130 gæster, mens vinterstuen,  rokoko- og havestuen er velegnet til mindre selskaber. Mulighederne er mange. Vi står parate til at hjælpe med at danne den bedste ramme omkring dagen og forme et unikt arrangement for jer. Vi hjælper jer med at planlægge festen i alle facetter samt inspirerer til spændende underholdning, musik eller aktiviteter.

Kontakt Restaurant & Eventkoordinator, Sille Richter Blackwell på tlf. 22 87 84 43 eller send en mail på sille@martinib.dk.

Vi tilbyder også unikke løsninger inden for slotsbryllup.

Fest, gastronomi & overnatning

Hele slottet tages i brug når der er fest. Velkomstdrinken kan nydes i parken, eller i en af slottes mange historiske sale. 

Riddersalen dækkes op til middag med smukt service, sølvkandelabre og damaskduge. Større fester kan også benytte parkens græsplæne til festtelte. Rosenholm Slots gastronomiske samarbejdspartner, MIB – Martin Ib, og det professionelle team, står altid klar til at hjælpe med at skabe de perfekte rammer for jeres fest. 

Efter middagen kan vi gøre plads i riddersalen til musik, dans og bar.

Gastronomi

Siden 2004 har MIB – Martin Ib domineret den gastronomiske scene med deres forbløffende talent for at skabe nordisk gastronomi, der fortryller sanserne og efterlader uforglemmelige indtryk. MIB går ikke på kompromis med kvaliteten og retterne er skabt med omhu og kærlighed til håndværket – med de bedste råvarer som fundamentet.

Glæd dig til at træde ind i en verden af enestående gastronomiske oplevelser. Fra små, intime selskaber til overdådige bryllupsfester og store firmaevents, står MIB altid som garant for ekspertise og ekstravagance.

Den erfarne kokke- og tjenerstab er dedikerede til at levere en uforglemmelig oplevelse, uanset størrelsen af begivenheden.

Kun fantasien sætter grænser, og MIB glæder sig til at tilbyde deres ekspertise, så I kan nyde hvert øjeblik af den store dag, omgivet af kærlighed, glæde og gastronomisk magi.

Mulighed for overnatning

Det er ikke muligt at overnatte på selve slottet, men der er mange charmerende overnatningsmuligheder ganske tæt ved slottet, fra femstjernet til lidt mere beskedne. Slottes medarbejdere hjælper gerne med råd og anbefalinger.

Ved siden af Rosenholm Slot ligger slotsboligen Enkesædet. Stedet har netop gennemgået en gennemgribende renovering og er smagfuldt indrettet med fem dobbeltværelser med tilhørende badeværelser. Boligen omfatter også en stor stue med pragtfuld udsigt over parken, stort køkken-alrum, jacuzzi og sauna. 

Festmenu, tilkøb og priser (inkl. moms)

Lad os skabe rammerne for jeres næste personalefest, firmamøde, salgsmøde, strategidag eller teambuilding.

Hvert enkelt firmaarrangement er nøje tilrettelagt efter jeres ønsker, behov og budget – vi skræddersyr dagen, så den bliver, som I drømmer om. 

Lad Rosenholm Slot danne rammen omkring en uforglemmelig firmafest. Se priser her for menuer, leje af slot samt mulige tilvalg.

Leje af Rosenholm Slot

Januar, februar, marts og april samt oktober, november og december: Lejepris 40.000 kr.
Maj, juni, juli, august og september: Lejepris 50.000 kr.

Menuforslag

    Her ses et eksempel på sammensætning af en mødepakke og en festpakke. Hvert enkelt arrangement er nøje tilrettelagt efter jeres ønsker, behov og budget – vi skræddersyr dagen, så den bliver, som I drømmer om. 

    MØDEPAKKE 
    Dagsmøde 

    Morgenmad 
    Croissant, økologisk MIBkaffe, Perchs the og vand, frisk frugt, nødder og saltede mandler 

    Frokost 
    I bestemmer selv, hvilken frokost I ønsker. Vælg eksempelvis mellem:

    • 5 kolde tapas med friskbagt surdejsbrød med udvalg af tapenader
    • Sandwich og wraps
    • 2 stk. MIBsmørrebrød 

    Hertil drikkevarer efter eget valg. 

    Eftermiddag 
    Sødt, frisk frugt, nødder og saltede mandler samt smoothie.

    FESTPAKKE

    • Velkomstdrink og snacks
    • Middag
    • Udvalgte vine, øl, saft og vand
    • Friskbrygget kaffe samt the 

    Tilvalg

    Nedenfor kan du se eksempler på forskellige tilvalg, der kan gøre dagen mere unik. Mulighederne er mange, så fortæl os gerne om dine ønsker, og så vil vi kunne give et mere konkret og skræddersyet bud.

    • Cocktailkursus
    • Vinsmagning
    • Teambuilding
    • Blindsmagning
    • Ekstra retter
    • Blomsterdekorationer
    • Live musik
    • DJ
    • Fri cocktailbar
    • Ekstra timer 

    Leje af Enkesædet

    Op til 10 personer fordelt i 5 værelser. I har adgang til Enkesædet fra fredag kl. 15 til søndag kl.15.

    Pris 10.000 kr., inkl. slutrengøring.

    Tilkøb af champagne og morgenmad:
    Pris pr. person 350 kr.